Kennismaken

U wilt het beste voor uw kind. Dat is vanzelfsprekend.
U zorgt voor gezond eten, u kiest kritisch uit het programma-aanbod op televisie, u geeft uw kind graag iets moois en natuurlijk vooral veel aandacht en liefde. Daarom heeft u ook hoge verwachtingen van de school.

Op deze website vertellen we wat u van de Bernadetteschool mag verwachten, waaraan we herkend willen worden en hoe we steeds bezig zijn de kwaliteit van ons onderwijs te verbeteren.
Voor de achtergronden van onze school willen wij wijzen naar de downloadversie van de schoolgids in het deel voor de ouders.

Nieuwe ouders nodigen we graag uit voor een kennismakingsbezoek. We hopen dat deze website u helpt bij het maken van uw schoolkeuze. Het zou fijn zijn, als u tussen de regels door vooral de sfeer proeft van een school, waarin de zorg voor elkaar centraal staat.

Namens het team van de RK Basisschool Bernadette.