Wordt uw kind 4 jaar of wilt u een ouder kind op onze school inschrijven?

Dan wilt u natuurlijk wat meer van de school weten. Waarschijnlijk heeft u al een eerste indruk gekregen door eens rond te kijken op onze website. Maar hoe draait de school nu "in het echt"? Om dat te zien,  kunt u het beste een afspraak maken voor een rondleiding. Dit kan mondeling op school, per telefoon (0174-625562) of per e-mail bernadetteschool@wsko.eu
Voorafgaand aan de rondleiding zal de directeur, Leonie Pasman, u ontvangen. Zij zal u over de school vertellen en onderwijsinhoudelijke informatie geven.
Natuurlijk is uw kind hierbij van harte welkom.
Als u na de rondleiding besluit te kiezen voor de Bernadetteschool, dan krijgt u van ons een aanmeldingsformulier mee. U kunt het aanmeldformulier ook downloaden via de link onderaan de tekst.

Voor schooljaar 2024-2025 hebben we een aantal data vastgesteld voor rondleidingen:

Maandag 2 september
Dinsdag 1 oktober
Woensdag 6 november
Vrijdag 6 december
Maandag 17 februari
Dinsdag 25 maart
Woensdag 16 april
Donderdag 22 mei
Vrijdag 4 juni

De rondleidingen starten om 9.00 uur. Mochten deze datums niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de directeur om een andere afspraak te maken.

Aanmelding is mogelijk voor elk kind, waar u ook woont. Per 1 september 2024 kunt u uw kind pas vanaf de derde verjaardag van uw kind aanmelden
Voor ouders waarvan de kinderen onze school al bezoeken is een verkorte procedure mogelijk. U geeft het aanmeldingsformulier aan de directie af. Aanmeldingsformulieren kunt u afhalen bij de directie of downloaden.

Kom eens kennismaken!